Жанр: RPG, Isometric
Разработчик: Obsidian Entertainment
Издательство: Paradox Interactive
Тип издания: RePack
Язык интерфейса: русский, английский, французский, итальянский, немецкий, испанский, польский
Язык озвучки: английский
Таблетка: Вшита (DWORD/CODEX)
СИСТЕМНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ:
✔ Операционная система: Windows 7 / Windows 8 / Windows 8.1
✔ Процессор: Intel Core i3-2100T @ 2.50 GHz / AMD Phenom II X3 B73
✔ Видеокарта: ATI Radeon HD 4850 or NVIDIA GeForce 9600 GT
✔ Оперативная память: 4 Гб
✔ Звуковое устройство: Звуковое устройство, совместимое с DirectX 9.0с
✔ Место на жестком диске: 14 Гб
19.04.2015 г. Пропатчено до версии - 1.0.4.0540.
ОПИСАНИЕ:
Pillars of Eternity – ролевая игра с изометрическим видом, действие которой развивается в фэнтезийном мире. В проекте представлена тактическая боевая система, позволяющая в любой момент остановить действие и раздать приказы герою и его компаньонам. Карта мира содержит множество уникальных локаций и дополнительных зон с разнообразными квестами. Диалоговая система сделана с упором на свободу выбора, и каждое сказанное слово может изменить судьбу героя и даже всего виртуального мира. Игрок выступает в роли героя, который стал свидетелем некоего невероятного сверхъестественного события, с чудовищными последствиями которого он будет сталкиваться на протяжении всей игры. Путешествуя по миру, главному герою предстоит выяснить, что вызвало этот катаклизм, а так же найти способ избавить мир от его последствий.
Особенности игры:
- Расы. У вас есть выбор из шести рас: Человек, Аумауа, Гном, Эльф, Богоподобный и Ориан. Этот выбор в совокупности с настройками персонажа оставит довольным даже самого придирчивого фаната ролевых игр, будет ли он играть от лица выносливого Гнома, гигантского Аумауа или внеземного Богоподобного.
- Классы. У вас будет выбор из 11 классов, как уже знакомых вам, так и совершенно новых: бросайтесь в бешеные схватки в качестве Варвара, записывайте многочисленные заклинания в гримуар Волшебника, используйте способности Паладина для воссоединения вашей команды или вызывайте воспоминания о потерянных душах в качестве певца.
- Локации. В мире Eternity жизнь бьет ключом : величественные водопады, окутанные туманом, реки и озера, погодные эффекты (туман, дождь и гроза) и смена дня и ночи. Хотя выполнение квестов является основой Pillars of Eternity, исследование городов, подземелий и диких местностей мира – уже само по себе станет приключением.
Особенности репака:
» За основу взят Steam-Rip от DWORD (Контент загружен 07.04.2015 г.)
» Ничего не вырезано | Не перекодировано
» Установлено Pre-order DLC
- Pre-order Item and Pet
» Пропатчено до версии - 1.0.4.0540
» Смена языка в меню настроек игры
» Время установки 10 минут
» Repack от xatab
Особенности патча:
Items, Spells, and Abilities
- AoE indicators should now properly resize if the caster has a sub 10 Intellect score.
- Fixed an issue with over-time aura spells not applying the correct value on the final tick.
- Knock Down will now correctly be applied for the full duration of the effect.
- Mantle of The Dying Boar will now trigger at 33% Endurance with the effect of 5 Endurance a tick.
- Talisman of the Unconquerable will now give a 1.25 Focus multiplier instead of .25.
- Blooded should trigger properly in all cases now.
- Boar Animal Companion bonus damage should now work as intended.
- Prone Reduction mod should now work correctly.
Quests and Companions
- Fixed Aloth and Kana speaking when they weren't in the party in one of the last levels.
- Sagani's fox-specific banters now require the appropriate items in the player inventory.
- Falanroed's dialogue no longer displays a node.
- Durance will now properly discuss your dream with you if you've already discussed his staff.
- Relaxed some constraints on Durance's quest conversation. This allows all characters, regardless of background or stats, to finish his quest.
- Players can now loot the nest in Oldsong.
- Fixed an invalid conditional check in one of Pallegina's conversations.
- Heritage Hill tower will be fully revealed when exploring the map.
- Fixed spawn issue in a ed interaction near the end of the game.
- Fixed an invalid creature spawn in the Ogre Lair in Od Nua.
- Sagani no longer references the antagonist by name before you know it.
- A container in the Catacombs of Od Nua will now remember if it was looted.
- The "Master's Tools" quest will now work if you have the required items before starting the quest.
- The "A Two Story Job" ed interaction will not require a second grappling hook to climb down from the window if one was already used to climb up.
General Fixes
- Fix for camera movement problems when the game is paused or in a cutscene.
- Fix to retroactively restore party movement in saves that display movement speed problems.
- Made some fixes to movement speed problems that were being reported (e.g. Boots of Speed).
- Fixed stacking health problems with the gul's "Vomit Blood" ability. This fix should retroactively fix your saved games.
- Optimized Save/Load game system for better performance.
- Optimized how scene transitions are handled for better memory usage on 32-bit machines. This may allow players to transition to new areas without running out of memory.
- Sound Sets from hired companions will now be properly restored when adding them to the party from the stronghold.
- "All Stronghold Upgrades" achievement now checks 25 upgrades instead of 26. This will properly reward the achievement if you already have fully upgraded your stronghold.
- The "Kill All Dragons" achievement will now properly fire if they are killed indirectly (like by a trap). This is a retroactive fix and will be rewarded if the dragons are already dead.
- Fixed issue where store prices were getting exceptionally large after receiving a discount.
- Fixed issues with gaining infinite XP from bad Stronghold data.
- World time will not get very large in some cases after Save/Load.
- Modelling offset with Durance's head has been adjusted.
- Icon scale is now correct on Hearth Harvest and Reghar Konnek.
- All shaders will now compile properly under DirectX 11.
- Restored all the missing effects in the intro cutscene.
- Removed Blunderbuss item from an early game loot table.
- Changed the cursor type on the blood pool in the Temple of Skaen to conversation.
- Fixed a few save game issues with dead summoned creatures.
- Fixed issue where occasionally a crash would occur when initializing the Steam API.
- Draggable windows are now handled properly when running at very high resolutions.
- Swamp Lurker's animation won't spaz anymore when the game is paused.
- Fixed an issue to prevent binding mouse buttons to window controls.
- Game will now pause if you Alt-Tab during a cutscene in full screen mode.
- Audio will now resume properly if the game loses focus.
- Fixed an issue with infinite load screen if you transition while hovering over a container.
- Characters will now wait for their idle animation before trying to reload which fixes an animation sync issue.
- Damaged characters performing AoE attacks will not overload their AI state stacks anymore.
Разбиваем на 2хDVD5:
1-DVD5: autorun.inf, setup.exe, data.bin
2-DVD5: Redist/* data1.bin, data2.bin
Скачать Торрент